Sunday, November 11, 2007

Perancangan perniagaan yang terbaik

Oleh kerana permulaan modal biasanya menjadi suatu permasalahan yang biasa pada setiap kali apabila ingin memulakan perniagaan maka saya mengambil inisentif untuk membuat perniagaan bersama dengan mewujudkan syarikat sendirian berhad dengan mempunyai ahli-ahli lembaga sebagai share holder didalam sesuatu bidang perniagaan yang ingin dijalankan.
Sebagai contoh perniagaan yang terbaru ini iaitu Sarang burung Walet Emas yang memerlukan modal sebanyak RM250,000.00.. saya percaya sebagai peniaga yang terbaik, peniaga tersebut tidak akan mempertaruhkan semua kewangannya kepada sesuatu bidang pelaburan dan semestinya seorang peniaga yang bijak akan melaburkan kewangannya kedalam pelbagai pelaburan yang berasingan dan berdasarkan keuntungan yang maksimum.
Oleh itu seperti yang saya jelaskan sebelum ni dengan perkongsian pelaburan ini memang akan mendatangkan keuntungan hasil yang panjang dan itulah yang kita kehendaki bukan? Jd dengan itu sesiapa yang berminat dan ingin mengetahui dengan lebih lanjut dapatla kiranya menghubungi saya melalui email --peluang2bisnes@yahoo.com --

No comments: